گرفتگی های زندگی رو باز کن

اگر فکر می کنید زندگی شما غمگین هست باید گرفتگی هایش را باز کنید.

گرفتگی های زندگی رو باز کن

اگر فکر می کنید زندگی شما غمگین هست باید گرفتگی هایش را باز کنید.

۵ مطلب در آذر ۱۳۹۹ ثبت شده است

خرید ساعت دیجیتال دیواری

کریم باوی | يكشنبه, ۳۰ آذر ۱۳۹۹، ۰۳:۴۲ ب.ظ | ۰ نظر

بسته به قیمت ساعت های دیجیتال می توانید متناسب با سلیقه و نوع سبک خود محصولات مختلفی را انتخاب کنید.انواع ساعت های دیجیتالی برای خرید مطابق با سلیقه شماساعت ورزشی یا دیجیتال ورزشی ساعت دیجیتال لوکس.

  • کریم باوی

سوالی که بارها و بارها با آن مواجه شده‌ام این است که چطور هنگام مسافرت‌های زیاد در کشورهای مختلف، موبایل و سیم‌کارت‌های خود را مدیریت کنیم. خوشبختانه به لطف اپلیکیشن‌هایی مانند واتساپ، اسکایپ، ایمیل و دیگر برنامه‌های تماس و پیام رسان می‌توانیم به سادگی با خانواده و دوستانمان در مکان‌های مختلف در ارتباط باشیم.

  • کریم باوی

بررسی مچبند هوشمند مایکروسافت

کریم باوی | يكشنبه, ۹ آذر ۱۳۹۹، ۱۱:۰۶ ق.ظ | ۰ نظر

امروزه قانون نانوشته برای پوشیدنی های دست پوش به دو قسمت ساعت های هوشمند و دستبندهای بهداشتی تقسیم شده است. مچ بندهای بهداشتی اغلب با حسگرهای متنوعی برای کمک به کاربران در اندازه گیری عوامل سلامتی به بازار عرضه می شوند.

  • کریم باوی

بررسی ساعت هوشمند هواوی برای خرید

کریم باوی | چهارشنبه, ۵ آذر ۱۳۹۹، ۱۱:۰۱ ق.ظ | ۰ نظر

کارشناسان پیش بینی می کنند 2020 سال پوشیدنی باشد و بر اساس این پیش بینی ها ، شرکت های بزرگی نیز وارد این بازار شده اند. حال هواوی ، یکی از بزرگترین تولیدکنندگان گوشی های هوشمند ، تصمیم گرفته است تا با ساعت هواوی وارد این بازار نوپا و رقابتی شود.

به طور کلی ، ساعت هواوی جدا از محافظ صفحه کریستال آبی ، برتری خاصی نسبت به رقبای اندرویدی خود ندارد و مانند آنها مدور است ، اما امکان خرید مدل های مختلف باعث می شود که یکی از گزینه های متنوع مورد نظر خود را انتخاب کنند.

 ساعت هواوی دارای صفحه نمایش 1.4 اینچی است که ابعادی مشابه رقبای خود دارد ، اما در نوع پنل متفاوت است. صفحه OLED به کار رفته در این ساعت هوشمند دارای رزولوشن 400 400 400 پیکسل است که به معنای تراکم نسبتاً خوب 286ppi است. این صفحه نمایش با کنتراست بالا باعث می شود عمق سیاه بسیار زیاد شود و رنگ ها پویا و اشباع به نظر برسند. متن نیز در این صفحه کاملاً واضح است و به طور کلی می توان این وضوح را برای یک ساعت هوشمند ایده آل دانست.


 همانطور که این روزها در مورد ساعت های هوشمند اتفاق می افتد ، Huawei Watch همچنین دارای یک صفحه نمایش مدور است که در گوشه صفحه نمایش آن یک حلقه قرار دارد تا مانند یک ساعت غیر کلاسیک کلاسیک به نظر برسد. البته از ساعت هوشمند هواوی نباید انتظار داشتن ظاهری مجلل مانند ساعت کلاسیک و گران قیمت سوئیسی را داشته باشید ، اما از نظر طراحی ، ساعت هواوی از دنیای Android Wear از رقبای خود کم ندارد و البته چنین نیست. با آنها بسیار متفاوت است زیرا مانند اکثر این ساعتهای هوشمند است. او گرد و غبار چرم دارد.

Huawei Watch به عنوان یکی از زیباترین ساعت های هوشمند بازار شناخته شده است. زیبایی آن را در عکس ها و هنگامی که ساعت را روی مچ دست خود می بندید ، مشاهده خواهید کرد. شاید مهمترین تفاوت این ساعت با دنیای Android Wear استفاده از محافظ صفحه یاقوت کبود برای صفحه نمایش آن باشد که این ساعت را تقریباً در برابر خراش و لکه های احتمالی مقاوم می کند.

حداکثر روشنایی صفحه نمایش هواوی مناسب است. از آنجا که از آن به عنوان جایگزین ساعتهای معمولی استفاده می شود ، ساعت های هوشمند نیز باید در زیر نور مستقیم مستقیم دیده شوند و این در مورد ساعت Huawei صدق می کند ، زیرا روشنایی بالای آن کاربر را قادر می سازد حتی در زیر سفارشی کند. نور مستقیم خورشید نیز از این ساعت استفاده می کند.

  • کریم باوی

Samsung Sport Gear را ببینید

کریم باوی | شنبه, ۱ آذر ۱۳۹۹، ۱۱:۲۹ ق.ظ | ۰ نظر


سامسونگ از نسل جدید ساعت هوشمند خود بر اساس سیستم عامل Tizen رونمایی کرد. Gear Sport نسل جدیدی از ساعت های هوشمند برای این شرکت کره ای است که با استفاده از فاکتور بسیار مشابه Gear S3 وارد بازار شده است.

  • کریم باوی