گرفتگی های زندگی رو باز کن

اگر فکر می کنید زندگی شما غمگین هست باید گرفتگی هایش را باز کنید.

گرفتگی های زندگی رو باز کن

اگر فکر می کنید زندگی شما غمگین هست باید گرفتگی هایش را باز کنید.

5 ساعت برتر لوکس یونیسکس

کریم باوی | سه شنبه, ۲ شهریور ۱۴۰۰، ۰۶:۵۰ ب.ظ | ۰ نظر

ساعتهای لوکس مردان از ساعتهای طراحی شده برای زنان چیست؟ همانطور که پیداست ، تولیدکنندگان ساعت های لوکس بیشتری گزینه هایی را ارائه می دهند که فاصله را از بین می برد.

بسیاری از بهترین ساعتهای لوکس امروزی جذابیت مردانه زیادی را ارائه می دهند در حالی که برخی از ویژگیهای مشابهی را که به طور سنتی در ساعتهای لوکس زنانه یافت می شود ، ارائه می دهند.

تمرکز بر کیفیت

جای تعجب نیست که برندهای گرانقیمت ساعتهای مردانه مانند Cartier ، Franck Muller و Jaeger-Lecoultre محبوب ترین ها هستند. علاوه بر ارائه سبک استثنایی ، ظاهر زیبا و طرح های منحصر به فرد ، این مارک های ساعت و معاصر آنها محصولات با کیفیتی با جلوه های استثنایی را ارائه می دهند. بسیاری از آنها دارای شماره گیری قابل مشاهده و جزئیات حرکت زیبا هستند. هیچ چیز بدون تزئین باقی نمی ماند چه برای انتخاب یک ساعت تک جنسیتی برای ویژگی های مفید مانند مقاومت در برابر آب و چه برای جذابیت بصری ساده ، کیفیت باید اولین عاملی باشد که باید مورد توجه قرار گیرد.

تعادل نقش ایفا می کند

همه ساعت های لوکس تعادل را ارائه می دهند ، اما سبک های تک جنسیتی نسبت به دستبند به قاب کمی ساده تر هستند. ساعتهای لوکس یونیسکس دارای نوارهایی هستند که به طور یکپارچه با بقیه بدنه ساعت ادغام می شوند. به عنوان مثال ، Jaeger-Lecoultre 270.2.64 Reverso در رز گلد 18k ظاهر زیبایی را ارائه می دهد که بر روی افراد در اندازه های مختلف به خوبی کار می کند. کورل رولز رویس گریل یک استثناء واضح است ، همانطور که ساعتهای پنج زمانه محبوب Jacob & Co. هستند. در مورد اندازه ، کنتراست بیشتری ارائه می دهند. آنها بسیار بازیگوش تر از سایر ساعت های تک جنس هستند ، با ویژگی های طراحی چشمگیر که جنبه سرگرم کننده کاربر را به خود جلب می کند.

منحصر به فرد: ویژگی هایی که باید مراقب آنها باشید

ساعتهای مردانه اغلب دارای کرونوگراف هستند که به طور سنتی در مدلهای زن دیده نمی شد. اگرچه کرونوگراف ها ، ارتفاع سنج ها ، عمق سنج ها و سایر ویژگی ها در بسیاری از ساعت های لوکس زنانه معاصر گنجانده شده است ، اما آنها بیشتر از یک قاعده مستثنی هستند. همانطور که ممکن است حدس بزنید ، ساعتهای تک جنسیتی شامل مواردی مانند منطقه زمانی اضافی و زمان سنج هستند. این موارد علاقه زیادی به ظاهر کلی می بخشد در حالی که برخی از ویژگی ها را برای احساس سبک و/یا کاربردی استفاده کننده جذاب می کند.

الماس ها اغلب در ساعتهای تک جنسیتی دیده می شوند: Franck Muller No. 11 یک مثال عالی از یک ساعت مچی خیره کننده است ، در حالی که ساعت Limited Roger Dubuis Golden Square Diamond Bezel ساعت درخشانی است ، اما به طرز کمی کلاسیک.

بسیاری از محبوب ترین ساعتهای تک جنسی به جای دستبند دارای بندهای لاستیکی یا چرمی هستند. این مواد چه در رنگ های خنثی و چه در رنگ های روشن ارائه می شوند ، راحتی و قابلیت تنظیم عالی را ارائه می دهند. به خاطر داشته باشید که بندها و دستبندها اغلب قابل تعویض هستند و به شما این امکان را می دهد که در عین ارتقاء سبک های بعدی ، ظاهر دقیق مورد نظر خود را ایجاد کنید.

نمونه های ساعت لاکچری Uni.....

چرا از ساعتی استفاده نمی کنید که برای شما جذاب باشد؟ ساعتهای Uni..... جلوه ای جسورانه به لباس زنان می دهند ، به ویژه هنگامی که با بلوزها ، کت و شلوارها و پیراهن های بسیار زیبا هماهنگ می شوند ، یا وقتی برعکس با تاپ های ظریف و بند دار و سایر ظاهرهای کاملا زنانه پوشیده می شوند. برای مردان ، ظاهر تک جنسیتی تمایل به جذابیت بصری بیشتری دارد ، اغلب با رنگ یا بافت بیشتری نسبت به آنچه معمولاً در ساعتهای لوکس مردانه یافت می شود. این نمونه ها را برای اندازه آزمایش کنید!

1. مردان رولکس 116505 Daytona Cosmograph

این ساعت با یک صفحه مشکی خیره کننده و تمام ویژگی هایی که در Rolex Daytona به آن توجه کرده اید ، یک شاهکار منحصر به فرد است. مدل گلدان و دستبند رز طلایی در روند مطلوب قرار دارد و صفحه مشکی آن در حالی که کنتراست دلپذیری را ارائه می دهد ، تأثیر اساسی می گذارد.
2. Uni..... Patek Philippe Aquanaut Luce 34mm Case Diamond Quartz

این ساعت سایز متوسط ​​به لطف الماس های روی قاب ، یک صفحه سفید دوست داشتنی و یک بند لاستیکی سفید که ترکیبی جذاب از راحتی و سبک را ارائه می دهد ، شگفت انگیز است. پنجره تاریخ علاقه اضافی را ارائه می دهد. مانند بسیاری دیگر از ساعتهای تک جنسیتی ، Patek Philippe Aquanaut در انواع مختلف تنظیمات ارائه می شود تا سلیقه های مختلف را خوشحال کند.

3. ساعت مچی لباس زنانه Chanel J12 H2014 Full Diamond Black Ceramic

این ساعت دارای طرحی شیک از Chanel است و دارای یک کیف و دستبند سرامیکی براق است. بر روی آن یک قاب چرخشی با الماس های درخشان و برجسته تأکید شده است. ظاهر کلی براق و متعادل است ، مناسب برای افراد خوش لباس و دارای حس استایل منحصر به فرد. در صورت تمایل آن را با سرامیک سفید امتحان کنید!

4. Franck Muller Master Banker Triple Time Zone 2852 مگابایت ساعت 18k طلا و پلاتین

ساعت مچی Master Banker فرانک مولر یک کلاسیک مطلق است که به راحتی انواع مختلف را تکمیل می کند و در عین حال پوشیدن راحت را برای افراد در اندازه های مختلف فراهم می کند. بدنه و قاب طلایی زرد رنگ 18k آن جلوه ای مجلل ایجاد می کند ، که با بند چرمی مشکی و صفحه مشکی با دو منطقه زمانی دیگر برای استفاده بهتر و جذابیت بصری کاملاً جبران می شود. Master Banker فرانک مولر دارای تنوع رنگی متنوعی است که همه دارای مشخصات جذاب هستند. برخی حاوی الماس هستند ، در حالی که برخی دیگر شامل لمس های عجیب و غریب برای لذت بردن از چشم هستند.

5. ساعت کوارتز پلاتینی Cartier Tank Americaine 1734

ساعتهای Cartier Tank به دلیل طراحی زیبا و زیبا که به هر لباسی جلوه می دهند و پوششی ایمن و راحت را ارائه می دهند جذابیت استثنایی را ارائه می دهند. این یکی به طراحی اصلی 1917 اشاره می کند ، همچنین به لطف صفحه سفید در یک قاب پلاتینی ، کنتراست زیادی را ارائه می دهد. این یک نوار چرمی ساده دارد که در صورت انتخاب کاربر می تواند آن را با چیزی متفاوت عوض کند. دستان آبی رنگ امضای کارتیه این ظاهر را کامل می کند.

سبک شما و سبک زندگی شما هر چه که باشد ، به احتمال زیاد یک ساعت تک جنسیتی ممکن است برای شما جذاب باشد. این ساعت ها چه برای استفاده روزمره و چه برای افزودن استحکام به ظاهر خاصی از معمول دور هستند. چیزی غیر منتظره را انتخاب کنید و از بین دیگران متمایز شوید!
 

  • کریم باوی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی