گرفتگی های زندگی رو باز کن

اگر فکر می کنید زندگی شما غمگین هست باید گرفتگی هایش را باز کنید.

گرفتگی های زندگی رو باز کن

اگر فکر می کنید زندگی شما غمگین هست باید گرفتگی هایش را باز کنید.

Samsung Sport Gear را ببینید

کریم باوی | شنبه, ۱ آذر ۱۳۹۹، ۱۱:۲۹ ق.ظ | ۰ نظر


سامسونگ از نسل جدید ساعت هوشمند خود بر اساس سیستم عامل Tizen رونمایی کرد. Gear Sport نسل جدیدی از ساعت های هوشمند برای این شرکت کره ای است که با استفاده از فاکتور بسیار مشابه Gear S3 وارد بازار شده است.

این ساعت هوشمند را نمی توان نسل جدیدی دانست که از A به Z تغییر کرده است. در عوض ، Gear Sport را باید عضوی جدید از محصول سال گذشته این شرکت یا Gear S3 و Gear S3 Frontier دانست که با پیشرفت هایی همراه بوده و ظاهری اسپرت و اسپرت به خود گرفته است.

سامسونگ هیچ اطلاعاتی در مورد تراشه هایی که این ورزش استفاده می کند ارائه نداده است. سامسونگ قبلاً از تراشه Exynos 3250 در دستبند هوشمند Gear Fit استفاده کرده است و موردی که در Gear S3 و Gear S3 Frontier استفاده شده Exynos 7270 است.

برخی منابع بیان می کنند که تراشه مورد استفاده Exynos 3250 است. اما بعید به نظر می رسد که سامسونگ از تراشه دستبند هوشمند سلامتی در ساعت هوشمند خود استفاده کند.

همانطور که قبلا ذکر شد ، اسپرت گیر کوچکتر و سبک تر از Gear S3 و Gear S3 Frontier است. طراحی تجهیزات ورزشی نیز در مقایسه با نسل قبلی اندکی تغییر کرده و تا حدی بهبود یافته است.

سامسونگ باید یکی از اولین کسانی باشد که بازار پوشیدنی ها ، به خصوص ساعت های هوشمند را آغاز می کند. پس از عرضه ساعت های هوشمند مبتنی بر Android Wear ، این شرکت باسابقه استفاده از سیستم عامل خود یا Tizen را در دستور کار قرار داده و پس از به روزرسانی نسخه های اندروید ، نسل های بعدی ساعت های هوشمند و مچ بندهای آنها به این سیستم عامل بستگی دارد. برای بازار جا باز کنید و توانایی های پلتفرم آن را روز به روز افزایش دهید.

با نگاهی به Gear Sport ، می بینید که با وجود استفاده از نمایشگر دایره ای 1.2 اینچی ، بدنه ساعت هوشمند خود کمی تغییر کرده و مربع است. به طوری که حالت کوچک ساعت که دایره چرخان روی آن قرار دارد ، در گوشه ها زاویه کمی داشته باشد.

ابعاد Sport Gear 42.9 44 44.6 11. 11.6 میلی متر است که از Gear S3 کوچکتر است. علاوه بر کوچک شدن Sport Gear ، اندازه صفحه نمایش این ساعت هوشمند نیز اندکی کاهش یافته که نسبت صفحه Gear S3 نسبت صفحه به جلو را کاهش داده است.

Samsung Sport Gear اولین ساعت هوشمند پوشیدنی سامسونگ بود که با سیستم عامل Tizen OS 3.0 راه اندازی شد. البته حدود یک ماه پیش ، تایزن 3.0 به عنوان بروزرسانی ساعت هوشمند سامسونگ یا Gear S3 نسل قبلی منتشر شد.

یکی از تغییراتی که در شکل ظاهری ساعت هوشمند وجود دارد که البته ظاهر چندانی ندارد و ممکن است برای کاربرانی که این ساعت هوشمند را خریداری می کنند ظاهر خاصی داشته باشد ، برجستگی سنسور ضربان قلب در پشت این ساعت است.

سنسور ضربان قلب در چرخ دنده های ورزشی تقریباً یک میلی متر دارد. در نسل های گذشته ، ساعت هوشمند Samsung Circle ، که شامل Gear S2 و Gear S3 است ، دارای قاب پشت کاملاً لمسی بود. پشت ورزشکار یک دست انداز دارد.

در Tizen 3.0 ، ویژگی های دیگری نیز اضافه شده است که می توان بیشتر آنها را در تنظیمات مشاهده کرد. یکی از موارد اضافه شده به Tizen 3.0 ، روش های کم مصرف باتری آن است. علاوه بر حالت صرفه جویی در مصرف انرژی ، از Sport Gear می توان در حالت Watch Only نیز استفاده کرد که باعث افزایش عمر باتری این ساعت هوشمند می شود. با بازگشت به بخش تنظیمات ، در پایین هر روش مصرف برق می توانید ساعاتی را مشاهده کنید که ساعت می تواند بدون شارژ به کار خود ادامه دهد.

ظاهر تایزن 3.0 تفاوت چندانی با نسخه قبلی ندارد. بزرگترین تغییر در تایزن 3.0 در مقایسه با نسل قبلی ، که در رابط کاربری مشاهده می شود ، بهبود ابزارک ها برای بهینه سازی استفاده از صفحه دایره ای سامسونگ است.

ساعت ورزشی سامسونگ از یک صفحه نمایش OLED 1.2 اینچی بهره می برد که سطح صفحه نمایش را به 4.6 سانتی متر مربع افزایش می دهد. وضوح این صفحه 360 x 360 پیکسل است که باعث می شود تراکم پیکسلی این ساعت هوشمند به 424 پیکسل در هر اینچ برسد. نمایشگر اسپورت 0.1 اینچ کوچکتر از S3 است.

با توجه به اینکه نمایشگر مورد استفاده در تجهیزات ورزشی از نوع Omul است ، کاربران برای نمایش اطلاعات ساعت در زیر نور خورشید مشکلی نخواهند داشت. اما وجود سنسور برای اندازه گیری نور محیط باعث می شود تا نور ساعت در بهترین حالت ممکن مشاهده شود.

منبع 
 

  • کریم باوی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی