گرفتگی های زندگی رو باز کن

اگر فکر می کنید زندگی شما غمگین هست باید گرفتگی هایش را باز کنید.

گرفتگی های زندگی رو باز کن

اگر فکر می کنید زندگی شما غمگین هست باید گرفتگی هایش را باز کنید.

Western Digital سه درایو Black Ops را نشان داد

کریم باوی | چهارشنبه, ۲۸ آبان ۱۳۹۹، ۱۰:۴۹ ق.ظ | ۰ نظر

وسترن دیجیتال با رونمایی از چندین درایو مضمون Black Ops سری درایوهای بازی سیاه خود را گسترش داده است. این کار با نسخه های ویژه درایوهای P10 و P50 و همچنین حافظه کاربر SN850 با رابط PCIe 4.0 انجام می شود.

وسترن دیجیتال با این سه نسخه ویژه علاقه مندان به حق رای دادن محبوب Call of Duty را هدف قرار داده است. کاربران این بازی با خرید مدل های گران قیمت P50 و SN850 در امتیاز Call of Duty 2400 1100 امتیاز می گیرند و موتور ارزان قیمت P10 را در این بازی خریداری می کنند.

بنابراین قیمت بالای این درایوها تنها به دلیل تم Black Ops است که قیمت 1 ترابایت P50 را 50 دلار گرانتر از نسخه معمولی می کند. SSD خارجی با رابط NVMe نیز با حداکثر سرعت 2000 مگابیت بر ثانیه با قیمت 250 دلار در دسترس خواهد بود.

سرانجام ، درایو پرسرعت SN850 NVMe که اولین درایو Western Digital PCIe 4.0 لقب گرفته است ، 10 دلار گرانتر از نسخه معمولی بوده و 240 دلار به فروش می رسد.
این درایو که می تواند تا حداکثر 7000 مگابیت بر ثانیه سرعت داشته باشد ، تنها با ظرفیت 1 ترابایت بدون هیت سینک در دسترس خواهد بود و هر سه درایو جدید Western Digital در ماه سپتامبر در دسترس خواهند بود.

فضای ذخیره سازی مورد نیاز برای نصب قسمت های جدید Call of Duty چشمگیر است و بعید به نظر می رسد شاهد کاهش اندازه این عناوین باشیم. بنابراین وسترن دیجیتال از فرصت استفاده کرده و درایوهای رنگ و لعاب سری Black Ops را تشویق می کند تا بازیکنانی را که اغلب از طرفداران Call of Duty هستند ، تشویق کند تا درایوهای جدید این شرکت را خریداری کرده و عناوین Call of Duty را بر روی آنها ذخیره کنند.

اگرچه نسخه های استاندارد درایوهای P10 ، P50 و SN850 از ظرفیت های مختلفی برخوردار هستند ، اما نسخه Western Digital Ops این 2 درایو TB را برای هارد اکسترنال P10 و 1 ترابایت را برای هارد دیسک های P50 و SN850 ارائه می دهد. در حال بودن است.

درایو با تم Black Ops
Digital Digital P10 Game Drive Special Edition در نسخه 2 ترابایتی 30 دلار بیشتر از نسخه معمولی است و با قیمت 110 دلار به فروش می رسد. از نظر مشخصات فنی ، هیچ تفاوتی بین نسخه استاندارد و Black Ops وجود ندارد. بنابراین ، P10 دارای رابط USB 3.1 Gen 1 با حداکثر سرعت انتقال اطلاعات 140 مگابایت در ثانیه و پورت Micro B است.

این درایو همچنین با کنسول های پلی استیشن 5 ، ایکس باکس و سری X سازگار است و نسل کنونی بازی های این درایو را می توان در کنسول های جدید سونی و مایکروسافت بازی کرد.

منبع

 

  • کریم باوی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی