گرفتگی های زندگی رو باز کن

اگر فکر می کنید زندگی شما غمگین هست باید گرفتگی هایش را باز کنید.

گرفتگی های زندگی رو باز کن

اگر فکر می کنید زندگی شما غمگین هست باید گرفتگی هایش را باز کنید.

بررسی ساعت هوشمند هواوی برای خرید

کریم باوی | چهارشنبه, ۵ آذر ۱۳۹۹، ۱۱:۰۱ ق.ظ | ۰ نظر

کارشناسان پیش بینی می کنند 2020 سال پوشیدنی باشد و بر اساس این پیش بینی ها ، شرکت های بزرگی نیز وارد این بازار شده اند. حال هواوی ، یکی از بزرگترین تولیدکنندگان گوشی های هوشمند ، تصمیم گرفته است تا با ساعت هواوی وارد این بازار نوپا و رقابتی شود.

به طور کلی ، ساعت هواوی جدا از محافظ صفحه کریستال آبی ، برتری خاصی نسبت به رقبای اندرویدی خود ندارد و مانند آنها مدور است ، اما امکان خرید مدل های مختلف باعث می شود که یکی از گزینه های متنوع مورد نظر خود را انتخاب کنند.

 ساعت هواوی دارای صفحه نمایش 1.4 اینچی است که ابعادی مشابه رقبای خود دارد ، اما در نوع پنل متفاوت است. صفحه OLED به کار رفته در این ساعت هوشمند دارای رزولوشن 400 400 400 پیکسل است که به معنای تراکم نسبتاً خوب 286ppi است. این صفحه نمایش با کنتراست بالا باعث می شود عمق سیاه بسیار زیاد شود و رنگ ها پویا و اشباع به نظر برسند. متن نیز در این صفحه کاملاً واضح است و به طور کلی می توان این وضوح را برای یک ساعت هوشمند ایده آل دانست.


 همانطور که این روزها در مورد ساعت های هوشمند اتفاق می افتد ، Huawei Watch همچنین دارای یک صفحه نمایش مدور است که در گوشه صفحه نمایش آن یک حلقه قرار دارد تا مانند یک ساعت غیر کلاسیک کلاسیک به نظر برسد. البته از ساعت هوشمند هواوی نباید انتظار داشتن ظاهری مجلل مانند ساعت کلاسیک و گران قیمت سوئیسی را داشته باشید ، اما از نظر طراحی ، ساعت هواوی از دنیای Android Wear از رقبای خود کم ندارد و البته چنین نیست. با آنها بسیار متفاوت است زیرا مانند اکثر این ساعتهای هوشمند است. او گرد و غبار چرم دارد.

Huawei Watch به عنوان یکی از زیباترین ساعت های هوشمند بازار شناخته شده است. زیبایی آن را در عکس ها و هنگامی که ساعت را روی مچ دست خود می بندید ، مشاهده خواهید کرد. شاید مهمترین تفاوت این ساعت با دنیای Android Wear استفاده از محافظ صفحه یاقوت کبود برای صفحه نمایش آن باشد که این ساعت را تقریباً در برابر خراش و لکه های احتمالی مقاوم می کند.

حداکثر روشنایی صفحه نمایش هواوی مناسب است. از آنجا که از آن به عنوان جایگزین ساعتهای معمولی استفاده می شود ، ساعت های هوشمند نیز باید در زیر نور مستقیم مستقیم دیده شوند و این در مورد ساعت Huawei صدق می کند ، زیرا روشنایی بالای آن کاربر را قادر می سازد حتی در زیر سفارشی کند. نور مستقیم خورشید نیز از این ساعت استفاده می کند.

در Huawei Watch ، وقتی ساعت در حالت آماده به کار است و صفحه خاموش است ، اگر دست خود را به سمت صورت خود بچرخانید ، صفحه به طور خودکار روشن می شود و ساعت را نشان می دهد. به این ترتیب ، حتی اگر یک دست پر باشد و بخواهید زمان را ببینید یا با اعلان ها به شما اعلان شود ، نیازی به لمس صفحه یا فشار دادن دکمه فیزیکی نیست.

تاکنون ممکن است شاهد اتفاق جدیدی نباشیم ، اما به لطف همکاری هواوی و Jawbone ، می توانید پلتفرم UP این شرکت را با ساعت هواوی ادغام کنید. با انتقال داده های برنامه Daily Tracking خود به این سیستم عامل ، می توانید اطلاعات جامع و دقیقی را که Javabon در مورد سلامتی ارائه می دهد ، مشاهده کنید. همه اینها بدان معنی است که Huawei Watch گزینه خوبی برای ورزشکاران و افرادی است که به سلامتی خود اهمیت می دهند. بستر UP ویژگی های متنوعی را ارائه می دهد تا بتوانید بر اساس ورزش مورد علاقه خود داده های آماری ارزشمندی بدست آورید.

 سرانجام ، شاید مهمترین ویژگی جدید توانایی همگام سازی با آیفون های اپل باشد. البته در هنگام همگام سازی با آیفون نباید انتظار عملکرد یکسان تلفن های اندرویدی را داشت. با این حال ، همین ویژگی می تواند بسیار مفید باشد. در حال حاضر ، هیچ برنامه دیگری به جز برنامه های Android Wear در iPhone کار نمی کند و برنامه خود Google فقط برای دستورات صوتی قابل استفاده است. این ویژگی در وهله اول قرار دارد و برای کاربردی تر شدن آن باید دستخوش تغییرات زیادی شود.

هواوی برای ساعت هوشمند خود یک باتری 300 میلی آمپر ساعتی در نظر گرفته و ادعا می کند که این باتری می تواند ساعت را تا 1.5 روز کار کند. در حالی که با استفاده از این ساعت می توانیم ادعای هواوی را تأیید کنیم. ساعت هواوی به راحتی می تواند یک روز دوام بیاورد و پد موجود در صفحه نمایش به شما در جلوگیری از مصرف زیاد انرژی کمک می کند. مطمئناً ساعت هواوی می تواند بیش از یک روز شارژ شود اما توصیه می کنیم ساعت آخر ساعت اول را شارژ کنید.

http://nasimbash.mihanblog.com/post/33

  • کریم باوی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی