گرفتگی های زندگی رو باز کن

اگر فکر می کنید زندگی شما غمگین هست باید گرفتگی هایش را باز کنید.

گرفتگی های زندگی رو باز کن

اگر فکر می کنید زندگی شما غمگین هست باید گرفتگی هایش را باز کنید.

فساد لوله آب متاسفانه در عمده منزل ها صورت می‌دهد . عارضه ها آن را می شود به کیفیت یا این که کهن بودن لوله ها و شیرآلات ساختمانی اشاره نمود . ولی چه‌گونه فساد لوله های آب را تشخیص دهیم . 

تغییر تحول رنگ آب : 

هر زمان که متوجه شدید آب خروجی از لوله های شیر آب سرویس بهداشتی یا این که گرمابه عوض شده نموده است یعنی یک ایراد بدون شوخی است و فساد لوله آب انجام شده و لوله ها در گیر فساد گردیده اند و می بایست خیلی پرسرعت این لوله ها را بده بستان کرد . 

 

یکی دیگر از عارضه ها تغییر و تحول رنگ آب های آشامیدنی میتواند علامت ی خوردگی لوله باشد . لوله در طی مسیر آب زنگ زده را با خویش به میاورد . چنانچه این خلل حل نشود منجر می شود که لوله با رسوباتی که حمل می نماید سبب ساز انسداد منش لوله شود . 

 

فشار هایی که از انسداد لوله بوجود می‌آید در پایان سبب پارگی لوله هم می شود . سبب وقت و هزینه مضاعف و ضرروزیان های متعددی می شود و خوبتر است برای دوری از این گونه زیان ها به عبارتی نخستین در‌حالتی که مشکلی را بازدید کردید خیلی پرسرعت به آن رسیدگی نمائید . 


فشار خشک : 

در هم اکنون شستشو کاسه های منزل میباشید و متوجه می شود که فشار آب کم شده شده‌است و این خلل را دورازشوخی بگیرید و احتمالا می بایست لوله های لوله کشی شده را بده بستان نمایید . 

 

احتمالا این فشار کم آرم ی انسداد یا این که بستن جریان لوله باشد . یا این که ممکن است لوله در گیر نشتی آب باشد . یا این که ترکیده باشد که آب کافی به لوله ها نمیرسد و سبب کم فشاری آب شده‌است . که خیلی پر سرعت بایستی از اشخاص کارشناس به‌این کار را خبر نمائید و از آن‌ها امداد بگیرید و این ایراد را رفع نمایید . 


آب بد عطر : 

در‌صورتی‌که در هنگام آشامیدن آب متوجه یک بوی بد یا این که زننده شدید بایستی لوله های آب می بایست بده بستان شود . این اختلال از فساد لوله آب است با گذشت زمان باکتری ها ممکن است وارد لوله ها شده باشند و منجر عوض شدن بوی بد آب شوند . با ردوبدل کردن لوله های وخیم می توان این نقص‌ را حل کرد . 

 

نشتی لوله های آب : 

نشتی لوله های آب و فساد لوله های آب اختلال ساز است . در‌حالتی که متوجه نشتی مداوم لوله ها شدید می بایست سیستم لوله کشی خانه خویش را عوض فرمائید . در صورتی‌که با هر توشه نشتی با لوله کشی تماس می‌گیرید و نقص‌ را تا زمان کوتاهی حل می شود و مجدد همین خلل بوجود میاید . 

و هزینه بده بستان این لوله ها را ندارید . به به جای این که هر توشه پول اندکی به لوله کش بدهید و مجدد این نقص‌ به‌وجود بیاید . این هزینه ها را توده فرمایید و یک باره تمام لوله ها را عوض نمایید و یک نفس راحت بکشید و به معاش خویش ادامه دهید . 

 

پیدا شدن قارچ ها و فساد لوله آب : 

در‌صورتی‌که در حوالی سیستم لوله کشی خویش قارچ هایی را تماشا کرید نماد ی آن این است که بایستی لوله آب را تغییر تحول دهید و عوض فرمایید . قارچ ها برای پرورش و ایجاد مانند از آب و رطوبت تغذیه می نمایند . متوجه این قارچ ها در کناره های لوله ها شدید می بایست بدانید که لوله های شما مبتلا نشتی و پارگی شده . این خلل بیشتر در دیوار ها و کف حادثه میافتد .

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی