گرفتگی های زندگی رو باز کن

اگر فکر می کنید زندگی شما غمگین هست باید گرفتگی هایش را باز کنید.

گرفتگی های زندگی رو باز کن

اگر فکر می کنید زندگی شما غمگین هست باید گرفتگی هایش را باز کنید.

Galaxy Note 20 از آیفون 12 بهتر است؟

کریم باوی | پنجشنبه, ۱۶ مرداد ۱۳۹۹، ۱۱:۵۶ ق.ظ | ۰ نظر

سری Galaxy Note 20 و iPhone 12 دو پرچمدار قدرتمند و بسیار پر هزینه از سامسونگ و اپل هستند که امسال به بازار عرضه می شوند. انتظار می رود هر دو محصول از ویژگی های بسیار خوبی برخوردار باشند ، اما به نظر می رسد پرچمدار سامسونگ به دلیل پنج دلیل ممکن است آیفون 12 را از آن خود کند.

صفحه نمایش LTPO 120 هرتز

ظاهرا ، اپل در نظر دارد آیفون 12 پرو را به نمایشگر 120MHz ProMotion مجهز کند. البته برخی از رسانه های خبری تصور می کنند که در نهایت این اتفاق نخواهد افتاد ، اما به دلیل پیشرفت گوشی های هوشمند در بازار در این منطقه ، تقریباً غیر ممکن است برای اپل استفاده از صفحه نمایش با نرخ تازه سازی 60 هرتز.

قلم گلکسی اس

شایعاتی مبنی بر پشتیبانی آیفون های جدید توسط اپل وجود دارد ، اما نه تنها هیچ حرف رسمی در مورد آن وجود ندارد ، بلکه حتی سوت های تبلیغاتی اپل نیز چیزی در مورد آن نگفته اند. بنابراین به نظر می رسد امسال نیز قلم دیگری با سری سامسونگ Note داشته باشد.

دوربین گلکسی نوت 20 فوق العاده

وقتی به دلایلی که آیفون 12 بهتر از نوت 20 عمل کرده است نگاه کردیم ، شایعاتی مبنی بر اینکه دوربین گلکسی نوت 20 دقیقاً مانند مورد استفاده در سری S20 خواهد بود ، وجود دارد ، بنابراین اپل به ما فرصتی داد که بتوانیم دوربین آیفون 12 را ارتقا دهیم کهکشان جدید را در پشت قرار می دهد ، زیرا عملکرد آیفون با یک دوربین نبود. 12 MP اگرچه از S20 با سنسور 108 MP بهتر نیست اما چندان دور نیست.

باتری با ظرفیت کامل Galaxy Note 20

قبل از اینکه بگوییم نوت 20 در این زمینه عالی است ، باید خاطرنشان کنیم که از نظر عمر باتری ، ظرفیت همیشه یکی از جنبه های داستان است. به عنوان مثال ، روی کاغذ ، یک باتری 5،000 میلی آمپری ممکن است از باتری 4500 میلی آمپر ساعتی قدرتمندتر باشد ، اما در عمل گاهی برعکس این واقعیت است.

شارژر داخل جعبه

در اقدامی عجیب به نظر می رسد که اپل قصد ندارد یک شارژر را در جعبه آیفون 12 قرار دهد.در غیر اینصورت کاربر فقط یک کابل USB-C را به Lightning دریافت می کند و کاربر می تواند تلفن خود را با یک شارژر سازگار شارژ کند یا یک شارژر ویژه خریداری کند. دلایل زیادی وجود دارد که اپل باید این کار را انجام دهد ، اما هیچ کدام از آنها مانع از تعامل منفی کاربران با شارژر در داخل جعبه نمی شوند.

قیمت و در دسترس بودن آیفون 12 و گلکسی نوت 20

تفاوت زیادی بین قیمت های نشان داده شده برای این دو گوشی وجود ندارد. از آنجا که این دو تلفن پرچمدار شرکتهای آنها هستند ، قرار است انتظارات طرفداران آنها را برآورده سازد. در حالی که انتظار داریم که آیفون 12 و آیفون 12 مکسب به ترتیب 649 دلار و 749 دلار قیمت داشته باشند ، طبق شایعات جدید ، آیفون 12 پرو 999 دلار و آیفون 12 پرو مکس با قیمت 1099 دلار ، بدون تغییر از سری آیفون 11. قیمت گذاری می شود.

قیمت دقیق گلکسی نوت 20 هنوز مشخص نشده است. اما اگر سامسونگ بخواهد پرچمداران جدید را با همان قیمت های سری Galaxy Note 10 به بازار عرضه کند ، باید انتظار داشته باشیم که قیمت آن از 949 دلار و سری پلاس 1099 دلار شروع شود. برخلاف اپل که گفته است امسال چهار گوشی آیفون 12 را به جای سه نسخه منتشر خواهد کرد ، سامسونگ هنوز دو گوشی سری Galaxy Note 20 را در نظر دارد.

 

https://tubing-opener.livejournal.com/16163.html

  • کریم باوی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی