گرفتگی های زندگی رو باز کن

اگر فکر می کنید زندگی شما غمگین هست باید گرفتگی هایش را باز کنید.

گرفتگی های زندگی رو باز کن

اگر فکر می کنید زندگی شما غمگین هست باید گرفتگی هایش را باز کنید.

5 بهترین مارک ساعت لاکچری غیر سوئیسی

کریم باوی | سه شنبه, ۲ شهریور ۱۴۰۰، ۰۵:۳۸ ب.ظ | ۰ نظر

وقتی به "ساعت های لوکس" فکر می کنیم ، اولین جایی که به ذهن می رسد سوئیس است. (و وقتی به سوئیس فکر می کنیم ، اولین چیزی که به ذهن می رسد شکلات است ، اما این داستان دیگری است.) کنفدراسیون سوئیس به دلیل مارک های برجسته ساعت مانند رولکس ، پاتک فیلیپ و امگا مشهور است. در حقیقت ، قدیمی ترین شرکت های تولید ساعت در قرن 18 درهای خود را در این کشور اروپایی باز کردند.

با این وجود ، وقتی صحبت از ساعت های گران قیمت می شود ، می توان کیفیت و طراحی فوق العاده ای را در خارج از مرزهای سوئیس پیدا کرد. در اینجا 5 ساعت با نام تجاری لوکس غیر سوئیسی وجود دارد که مجموعه ساعت های تکان دهنده ای را به نمایش می گذارند.

Seiko

بدون شک بزرگترین شرکت ساعت سازی لوکس خارج از اروپا ، سیکو در توکیو ژاپن مستقر است. نام این برند به معنی "نفیس" است و رد پای آن نشان دهنده علاقه ژاپنی ها به دقت و کمال است. امروزه پیدا کردن یک ساعت سیکو اصل ژاپن کمی سخت هست اما می شود براحتی آنر ا پیدا کرد. این شرکت در سال 1881 توسط Kintaro Hattori تاسیس شد ، اما تنها در سال 1924 بود که مارک شروع به استفاده از نام فعلی خود کرد. در سال 1969 ، سیکو اولین ساعت کوارتز جهان را تولید کرد که می تواند در مقیاس بزرگ تولید شود: Quartz Astron. امروزه ، Seiko یک رقیب قوی برای ساعتهای سوئیسی در سراسر جهان است. این مارک که به خاطر کرونوگراف های فوق العاده دقیق خود نیز مشهور است ، زمان سنج رسمی چندین بازی المپیک بوده است.

Panerai

در سال 1860 ، جیوانی پانرای یک شرکت تولید ساعت در فلورانس ایتالیا تاسیس کرد که به زودی تامین کننده ساعت برای نیروی دریایی ایتالیا می شود. در طول جنگ جهانی دوم ، پانرای مجموعه ای از ابزارهای رانندگی با مچ دست تولید کرد که به منظور کمک به رانندگان رزمی ایتالیایی Decima Flottiglia MAS بود. امروزه سیلوستر استالونه بازیگر سیلوستر استالونه بازیگری است که در سال 2009 نسخه محدود Panerai Egiziano خریداری کرد. یکی دیگر از حقایق قابل توجه این برند ، تولید مجموعه ای منحصر به فرد از ساعت ها برای فراری با نام "Ferrari engineered by Panerai" است. مدل های این تولید تا 30،000 دلار خرده فروشی شد. Panerai خود را بفروشید

Andersen Genève

دانمارک نیز به لطف Svend Andersen ، فارغ التحصیل مدرسه ساعت ساز دانمارکی (بخشی از موسسه فناوری سلطنتی کپنهاگ) ، سهم خود را در صنعت ساعت سازی داشته است. اندرسن که در سال 1942 متولد شد ، "ساعت بطری" خود را در سال 1969 تولید کرد ، که باعث شد او به عنوان یک ساعت ساز برجسته شناخته شود. ده سال بعد ، او اولین مغازه خود را افتتاح کرد. از آن زمان ، او رکورد می شکند و طرح های او توسط اعضای تاج و افراد مشهور در سراسر جهان پوشیده می شود. بزرگترین علاقه اندرسن ایجاد کوچکترین ساعتهای جهان است ، که او با موفقیت بزرگی به انجام رسانده است.

A. Lange & Söhne

این شرکت در سال 1845 توسط فردیناند آدولف لانگ در شهر Glashütte آلمان تاسیس شد و تولید ساعت های جیبی را آغاز کرد. بعداً ، در طول جنگ جهانی دوم ، تولید ساعت مچی برای نیروی هوایی آلمان آغاز کرد. پس از پایان جنگ ، در سال 1948 ، اموال شرکت توسط دولت شوروی مصادره شد ، که منجر به توقف عملیات شد. خوشبختانه برای مجموعه داران ساعت ، در سال 1990 پس از سقوط دیوار برلین ، نوه فردیناند تصمیم گرفت شرکت را دوباره راه اندازی کند. Lange & Söhne مترادف خلاقیت های شیک و جاودانه است. مدلهای این برند با استفاده از "نقره آلمانی" در تمام موارد خود از سایر مدلها متمایز می شوند ، که به ساعتهای آنها علامت تجاری منحصر به فرد می بخشد.

Arnold & Son

جان آرنولد که در سال 1736 در کرن وال انگلستان متولد شد و پسر ساعت ساز بود ، از همان دوران کودکی سرنوشت خود را می نوشت. پس از کارآموزی ساعت سازی و دو سال اقامت در هلند ، در یکی از مشهورترین ساعت سازان در لندن استرند مشغول به کار شد. پس از ایجاد کوچکترین ساعت مچی تکراری برای پادشاه جورج سوم ، آرنولد به سرعت مشهور شد. او به ایجاد انواع نوآوری ها ادامه داد ، از جمله "No." 36 اینچ ، اولین ساعت مچی با نام کرونومتر ، به دلیل میزان دقت آن. ساعتهای آرنولد در سراسر جهان با مچ دست کاوشگران معروف سفر کردند.

  • کریم باوی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی