گرفتگی های زندگی رو باز کن

اگر فکر می کنید زندگی شما غمگین هست باید گرفتگی هایش را باز کنید.

گرفتگی های زندگی رو باز کن

اگر فکر می کنید زندگی شما غمگین هست باید گرفتگی هایش را باز کنید.

IDITA به عنوان دومین تولید کننده SSD

کریم باوی | يكشنبه, ۲۵ آبان ۱۳۹۹، ۱۲:۱۱ ب.ظ | ۰ نظر

طبق آخرین تحقیقات TrendForce پس از کینگستون ، ADATA همچنان در آسیا رتبه دوم و در تولید کنندگان SSD با سهم بازار در رتبه دوم قرار دارد و سهم بازار خود را در سال 2019 افزایش می دهد.

تعداد هارد دیسک های فروخته شده در بازار در سال 2019 نیز به 131 میلیون واحد رسیده است ، 60 درصد افزایش نسبت به سال 2018.

ADATA با استفاده از یک شبکه فروش گسترده در سراسر جهان و همچنین ارائه خدمات پس از فروش ارزان و مقرون به صرفه ، مشتریان زیادی را برای محصولات خود جذب کرده است.

در سال های آینده بسیاری از خریداران SSD توجه خود را به درگاه های PCIe و معماری QLC معطوف می کنند. این بدان دلیل است که عملکرد انتقال سریع سخت افزار PCIe توجه بسیاری از خریداران را به خود جلب کرده است.

همچنین ، به دلیل رقابت شدید تولید کنندگان دستگاه های NAND Flash ، حافظه های SSD با معماری QLC روز به روز محبوبیت بیشتری پیدا می کنند و تقاضا برای آنها افزایش می یابد. مقرون به صرفه بودن یک معماری QLC قطعاً بسیاری از تولیدکنندگان را به سمت این معماری سوق می دهد.

این شرکت همچنین از انواع سیاست های قیمت گذاری و انعطاف پذیری استفاده می کند. به لطف استراتژی های مختلف و طیف گسترده ای از گزینه های کاربر ، ADATA توانست سهم بازار خود را نسبت به سال گذشته افزایش دهد.

بررسی ها نشان می دهد 61 درصد از سهم بازار SSD جهانی تنها توسط 10 تولید کننده در سراسر جهان در اختیار دارد. با نگاهی به رتبه های سوم تا دهم 10 تولید کننده برتر SSD ، متوجه حضور گسترده شرکت های چینی خواهیم شد.

این عناصر باعث افزایش اعتماد کاربران به نام این برند شده و در نتیجه شاهد استقبال خوب خریداران محصولات این شرکت هستیم. ADATA یکی از معدود شرکت های تایوانی است که توجه ویژه ای به رفتار و سلیقه مشتری در بازار دارد. ADATA طی سالهای گذشته سعی کرده است با ورود به عرصه مسابقات بازی های رایانه ای شهرت خود را در بازار افزایش داده و برند خود را به دیگران معرفی کند.

نکته مهم این است که اکثر این شرکتهای تولیدی فقط در بازار چین فعالیت می کنند. به عبارت دیگر ، بازار بیش از حد رقابتی چین باعث شده است که سایر تولیدکنندگان SSD به دلیل عدم توجیه اقتصادی بسته شوند.

به طور کلی ، TrendForce پیش بینی می کند که فروش جهانی SSD سالانه حدود 10 درصد کاهش یابد. همچنین انتظار می رود قیمت NAND Flash در سال 2021 ثابت بماند.

منبع

 

  • کریم باوی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی