گرفتگی های زندگی رو باز کن

اگر فکر می کنید زندگی شما غمگین هست باید گرفتگی هایش را باز کنید.

گرفتگی های زندگی رو باز کن

اگر فکر می کنید زندگی شما غمگین هست باید گرفتگی هایش را باز کنید.

نحوه ارسال یک مکان در WhatsApp

کریم باوی | دوشنبه, ۲۷ مرداد ۱۳۹۹، ۱۰:۲۹ ق.ظ | ۰ نظر

همچنین می توانید مکان خود را از طریق واتس اپ با دوستان خود به اشتراک بگذارید. برای انجام این کار ، وارد WhatsApp شوید و بر روی مخاطب مورد نظر کلیک کنید. سپس ، در وارد کردن پیام ، روی نماد گیره کاغذ ضربه بزنید تا لیستی از دوربین ، گالری عکس و مکان خود را تهیه کنید.

اینجا را کلیک کنید تا برنامه Google Maps را برای شما باز کنید.


اگر قبلاً به WhatsApp اجازه دسترسی به موقعیت مکانی خود را نداده اید ، این برنامه دسترسی را از شما درخواست می کند. همچنین ، اگر مکان تلفن شما روشن نیست ، برنامه از شما می خواهد که اجازه اجرای آن را بدهید.

پس از این مراحل ، در Google Maps دو گزینه مشاهده خواهید کرد که شامل اشتراک گذاری محل زندگی شما و ارسال مکان فعلی شما است. با انتخاب گزینه اول ، موقعیت فوری شما برای گیرنده ارسال می شود. در نتیجه ، اگر حرکت کنید و موقعیت را تغییر دهید ، مخاطب می تواند همه این حرکات را ببیند و متوجه حرکت شما شود.


با انتخاب گزینه دوم ، مکانی که ارسال می کنید دیگر فوری نیست و مانند عکس ، مکان فعلی شما برای گیرنده ارسال می شود. بنابراین ، اگر نگرش خود را در این مورد تغییر دهید ، مخاطب متوجه آن نخواهد شد. توصیه می کنیم اگر می خواهید موقعیت مکانی فعلی خود را ارسال کنید ، در صفحه Google Maps چند لحظه صبر کنید تا برنامه بتواند مکان شما را با دقت بیشتری مشخص کند ، سپس روی دکمه ارسال کلیک کنید.

اگر می خواهید مردم همیشه از کجا بدانید ، یا می خواهید موقعیت مکانی خود را تغییر دهید - به عنوان مثال جستجو در یک پارکینگ - و مخاطبان شما را در پارکینگ ملاقات می کنند ، پس بهتر است از مکان زندگی یا گزینه مشارکت مستقیم استفاده کنید. ؛ اگر در یک مکان خاص هستید - برای مثال ، می خواهید آدرس خانه خود را ارسال کنید - باید هنگام قرار ملاقات ، روی ارسال مکان فعلی خود کلیک کنید.

نحوه ارسال سایت از طریق پیامک

نحوه ارسال سایت از طریق پیام کوتاه دقیقاً مشابه تلگرام و واتس اپ است. در اینجا علاوه بر امکان انتخاب گزینه اشتراک گذاری موقعیت مکانی از طریق پیام کوتاه در برنامه Google Map ، در برنامه پیام کوتاه ، با کلیک بر روی بخش یا علامت "+" ، گزینه مکان و انتخاب ظاهر می شود که می توانید موقعیت مکانی خود را با مخاطب یا مخاطبین خود به روش های یاد شده به اشتراک بگذارید. در بالا.

نحوه انتشار یک وب سایت در فیس بوک

برای ارسال یک مکان با استفاده از Facebook Messenger ، نماد GPS را در سمت راست صفحه چت Facebook Messenger لمس کنید. پنجره ای باز می شود که از شما می خواهد حالت پیام را فعال کنید. گزینه بازی را لمس کنید. از این پس ، هر پیامی که برای دیگران ارسال می کنید ، آدرس شما به صورت برچسب با آن ارسال می شود. شخصی که پیام شما را دریافت می کند برای دیدن آدرس شما فقط باید همان پیام را لمس کند. علاوه بر این ، می تواند با لمس گزینه View Map ، موقعیت مکانی شما را بر روی نقشه مشاهده کند.


نحوه ارسال یک وب سایت در اینستاگرام

پس از نصب اینستاگرام ، اگر می خواهید موقعیت مکانی شما هنگام به اشتراک گذاشتن پست مشخص شود ، پس از انتخاب فیلم یا عکس مورد نظر خود ، روی گزینه + در انتهای صفحه کلیک کنید ، در قسمتی که متن توضیحات را مشاهده خواهید کرد ، لطفاً به بخش موقعیت یابی بروید و برای افزودن مکان کلیک کنید. گزینه های موقعیت مکانی پیشنهادی یا فیزیکی.

 

http://khadamatjoo.daryablog.ir/post-46094.html

  • کریم باوی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی