گرفتگی های زندگی رو باز کن

اگر فکر می کنید زندگی شما غمگین هست باید گرفتگی هایش را باز کنید.

گرفتگی های زندگی رو باز کن

اگر فکر می کنید زندگی شما غمگین هست باید گرفتگی هایش را باز کنید.

صفحه نمایش لمسی Jaguar Land Rover و بدون اتصال

کریم باوی | چهارشنبه, ۸ مرداد ۱۳۹۹، ۱۰:۱۲ ق.ظ | ۰ نظر

جگوار لندرور (JLR) با دانشگاه کمبریج همکاری کرده تا یک صفحه لمسی غیر تماسی جدید که ترکیبی از هوش مصنوعی ، دستگاه های ردیابی چشم و سنسورهای حرکتی است برای پیش بینی کلید مورد علاقه راننده در سیستم سرگرمی است.

جگوار لندرور

بدیهی است ، اگر این صفحه لمسی فشار داده شود ، همچنان به عنوان صفحه لمسی کار می کند. اما با تعامل با لایه های هوا نامرئی در نزدیکی سطح صفحه نمایش ، هنگامی که راننده روی جاده تمرکز می کند ، پراکندگی را کاهش می دهد و قصد دارد دکمه ای را روی صفحه لمسی انتخاب کند.

کارشناسان شرکت Jaguar Land Rover می گویند که هوش مصنوعی این سیستم می تواند در مراحل اولیه به طور هوشمندانه مشخص کند که هدف از انتخاب راننده چیست. ردیاب حرکت می تواند از سنسورهای فرکانس قابل مشاهده یا بی سیم برای ترکیب اطلاعاتی مانند عادات کاربر و شرایط محیطی استفاده کند ، در حالی که یک ردیاب چشم می تواند فوراً قصد راننده را حدس بزند.

تبلیغ Jaguar Land Rover به کاربر نشان می دهد که او انگشت خود را چند اینچ از صفحه لمسی قرار داده است و در لحظه بعدی دستور وی اجرا می شود. جگوار لندرور اولین بار در سال 2015 از این فناوری نام برد که در فیلم تبلیغاتی نیز به آن اشاره شد.

اگرچه صفحه لمسی آفلاین یک پروژه طولانی مدت است ، اما لی Scriptchak ، که متخصص واسط اتومبیل ها و انسان ها از Jaguar Land Rover است ، گفت: این کار به پایان رسیده است. "

اسکرپچاک گفت:

با کاهش کشورها ، متوجه می شویم که تعداد زیادی از تعاملات مصرف کننده و کارهای روزانه با استفاده از صفحه لمسی انجام می شود. این موارد شامل استفاده از صفحه لمسی برای خرید بلیط قطار یا سینما ، دستگاههای خودپرداز ، بازرسی فرودگاه و فروشگاه و همچنین بسیاری از کاربردهای صنعتی و ساختمانی است. 

فناوری لمسی پیش بینی کننده نیاز به لمس صفحه تعاملی را از بین می برد و بنابراین می تواند خطر باکتری ها یا ویروس های گسترش یافته به سطوح را کاهش دهد.

تعدادی دیگر از برندهای اتومبیل مانند Beamo و Audi آگاهی ژست را به سیستمهای سرگرمی خود اضافه کرده اند. با این حال ، مارک های بیشتری وجود دارند که با نزدیک شدن به صفحه نمایشگر و قابلیت تشخیص انگشت کاربر ، صفحه نمایش را ارائه می دهند و نیازی به لمس مستقیم ندارند.

به گفته کارشناسان Jaguar Land Rover ، آزمایش های جاده ای و آزمایشگاهی نشان داده است که این سیستم پیش بینی می تواند تعامل مستقیم با صفحه لمسی را تا 50٪ کاهش دهد.

  • کریم باوی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی