گرفتگی های زندگی رو باز کن

اگر فکر می کنید زندگی شما غمگین هست باید گرفتگی هایش را باز کنید.

گرفتگی های زندگی رو باز کن

اگر فکر می کنید زندگی شما غمگین هست باید گرفتگی هایش را باز کنید.

تصاویر ارسالی منتسب به Google Pixel 5 منتشر شد

کریم باوی | شنبه, ۱ شهریور ۱۳۹۹، ۱۰:۳۱ ق.ظ | ۰ نظر

مدتی است که اخبار جدیدی از Google Pixel 5 در فضای مجازی منتشر شده است. محصولی که دارای دستگاه های واسطه ای باشد و به کاربرانی که به دنبال یک تلفن هوشمند اقتصادی هستند ، ارائه می شود. اکنون اولین تصاویر ارائه شده از پیکسل 5 در فضای مجازی قرار دارد که ما را با طراحی محصول جدید گوگل آشنا کرد.

در عکس ها می توانید طراحی مشابه Pixel 4E و Pixel 4 را مشاهده کنید ، اما همچنین تغییرات جزئی نیز وجود دارد. در حقیقت ، به نظر می رسد که طراحان گوگل از محصولات قدیمی خود الهام گرفته اند و یک تلفن هوشمند جدید را توسعه داده اند. نکته برجسته عکس قرار گرفتن حسگر اثر انگشت در صفحه پشت است. سنسوری که گوگل در پیکسل 4 و پیکسل 4E از آن استفاده نکرد.

در پشت ماژول دوربین مربعی قرار دارد که به بیرون از بدن بیرون زده است. با توجه به این موضوع ، دارندگان پیکسل 5 باید یک فریم را تهیه کنند تا در نتیجه ضربه ، واحد دوربین آسیب نبیند. گفته می شود Google Dell Pixel 5 از تراشه Snapdragon 765 با مودم 5G بهره می برد و از 6 گیگابایت رم به همراه 128 گیگابایت حافظه بهره می برد.

متأسفانه ظرفیت باتری ناشناخته است. اما بسته به آنچه در تصاویر نمایش داده می شود ، ما با محصولی با صفحه نمایش 7.5 یا 8.5 اینچ سروکار داریم. طراحان گوگل برای جای گرفتن دوربین سلفی ، سوراخی در بالای صفحه قرار داده اند. در واقع ، ما این مدل طراحی را در پیکسل های 4E دیدیم. با این حال ، هنوز مشخص نیست مشخصات دوربین مورد استفاده در پیکسل 5 چیست.

گفته می شود هیچ خبری در مورد پیکسل 5XL نخواهد بود و دو محصولی که گوگل در حال آماده سازی برای انتشار هستند Pixel 5 و Pixel 4E5G هستند. در هر صورت ، ما باید منتظر بمانیم و شگفتی های مدیران گوگل را برای علاقه مندان آماده کنیم.

یکی از ویژگی های مورد انتظار تلفن پیکسل 5 صدور گواهینامه IP68 است ، به این معنی که محصول جدید گوگل از قطرات آب و ذرات گرد و غبار در امان خواهد بود. در این نمایش ها هیچ خبری مبنی بر اینکه پیکسل 5 از جک هدفون 3.5 میلیمتری برخوردار است. با این حساب ، علاقمندان به گوشی هوشمند جدید Google قادر نخواهند بود مستقیم هدفون های قدیمی خود را به پیکسل 5 وصل کنند و با استفاده از هدفون های قدیمی ، مجبور به استفاده از آداپتور می شوند.

به نظر می رسد مدل پایه Pixel 5 با قیمت 499 دلار شروع می شود. قیمتی که می تواند در فروش محصول جدید Google شما بسیار کمک کند.

 

منبع خبر

  • کریم باوی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی