گرفتگی های زندگی رو باز کن

اگر فکر می کنید زندگی شما غمگین هست باید گرفتگی هایش را باز کنید.

گرفتگی های زندگی رو باز کن

اگر فکر می کنید زندگی شما غمگین هست باید گرفتگی هایش را باز کنید.

بررسی انر 9A

کریم باوی | چهارشنبه, ۵ شهریور ۱۳۹۹، ۱۱:۱۰ ق.ظ | ۰ نظر


HONOR 9A تلفن جدید برند چینی Honor است که در مراسمی که هفته گذشته در بازار ایران برگزار شد رونمایی شد. این تلفن در دسته محصولات اقتصادی و مقرون به صرفه قرار دارد و مشخصات آن جز این موارد روی کاغذ ظاهر نمی شود. اما برای اینکه بدانیم چقدر ارزش خرید این تلفن بودجه را دارد ، تصمیم گرفتیم در یک بررسی تخصصی به این دستگاه نگاهی دقیق بیندازیم.

طرح

 

Honor 9A تلفنی با بودجه است و در این بازه قیمتی نمی توان انتظار داشت یک طراحی لوکس با بدنه شیشه ای از یک تلفن باشد. با این حال ، ظاهر این گوشی بسیار جذاب تر از آنچه انتظار می رود از یک تلفن در این بازه قیمتی باشد. آن 9A را در سه رنگ شلیک کرد. مشکی یک رنگ کلاسیک برای طرفداران تلفن های ساده و معمولی است. یخ سبز و فانتوم آبی برای دوستداران رنگهای مرسوم ، مد روز و سکسی.

 

در سمت چپ بالای پشتی یک بخش مستطیلی برای دوربین ها قرار دارد. سه دوربین با فلاش LED. در قسمت باقیمانده این کابین ، برای خالی کردن فضای ، عبارت Triple Camera نوشته شده است که نشانگر تعداد سنسورهای دوربین است. اندکی بعد ، سنسور اثر انگشت دستگاه قرار گرفته است و به سمت آن ، در زیر دستگاه ، آرم HONOR قرار دارد.

 

در قسمت جلوی گوشی قسمت نسبتاً زیادی از فضا قرار می گیرد. لبه های هر چهار طرف صفحه نمایش به خصوص در لبه پایین گوشی بسیار قابل توجه است. با این وجود قطره ای از آب در وسط بالای صفحه برای دوربین سلفی دستگاه وجود دارد. درست در بالای این دوربین سلفی ، بلندگو بین لبه بالایی و صفحه قرار گرفته است. صفحه 9A حدود 81.3٪ از قسمت جلوی گوشی را اشغال می کند. اگرچه این رقم برای یک تلفن بودجه منطقی به نظر می رسد ، اما افت کمی در لبه پایین دستگاه می تواند زیبایی دستگاه را بیافزاید.

 

در لبه سمت راست کلید های میزان صدا و برق قرار دارند. در لبه بالای گوشی تنها میکروفون لغو صدا وجود دارد. لبه سمت چپ جایی است که اسلات های کارت حافظه سیم و کارت حافظه در آن قرار دارد و در لبه پایین گوشی از راست به چپ بلندگو اصلی گوشی ، درگاه شارژ MicroUSB ، میکروفون ارتباطی و جک هدفون 3.5 میلی متری قرار دارد.

 

اندازه 9A 159.1 x 74.1 x 9 میلی متر و وزن آن 185 گرم است. مانند سایر تلفن های ارزان قیمت ، فاقد مجوز مقاومت در برابر گرد و غبار است. این تلفن دارای وزن ایده آل است و در دراز مدت کار با آن خسته کننده نخواهد بود. البته ممکن است روکش پشت تخت برای همه محبوب نباشد ، اما طرفداران تلفن های مکعبی به طور حتم از این سبک طراحی استقبال می کنند.

 

یکی از ایرادات این گوشی درگاه شارژ MicroUSB است. بندر با وجود سن و سال ، هنوز شاهد استفاده از آن در تلفن های بودجه هستیم. بدنه گوشی Honor 9A علی رغم ظاهر جذاب و جلوه های نوری زیبا ، در اثر انگشت بسیار مستعد است ، بنابراین بهتر است از آن برای محافظت از تلفن و تمیز کردن آن در حالت سیلیکونی داخل جعبه استفاده کنید.

 

HONOR 9A دارای صفحه نمایش IPS LCD 6.3 اینچی با رزولوشن 720 x 1600 پیکسل است. این صفحه نمایش دارای نسبت ابعاد 20: 9 و تراکم پیکسل 278 پیکسل در اینچ است. حتی تولید کنندگان صفحه نمایش برتر دنیا از صفحه نمایش AMOLED در محصولات اقتصادی خود استفاده نمی کنند ، بنابراین نمی توانیم آنها را به خاطر استفاده از LCD 9A مقصر بدانیم.

 

در بخش Display Settings امکان تنظیم روشنایی صفحه و تنظیم خودکار در نظر گرفته شده است. در بخش درجه حرارت رنگ ، می توانید رنگ صفحه را به صورت دستی تنظیم کرده یا آن را گرم یا سرد تنظیم کنید. گزینه Eye Comfort که به از بین بردن نور صفحه آبی برای کاهش آسیب احتمالی چشم کمک می کند ، برای 9A نیز موجود است که متأسفانه حتی در پایین ترین سطح نیز دارای شدت بالایی است و عادت کردن با آن دشوار است.

 

منبع خبر

  • کریم باوی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی