گرفتگی های زندگی رو باز کن

اگر فکر می کنید زندگی شما غمگین هست باید گرفتگی هایش را باز کنید.

گرفتگی های زندگی رو باز کن

اگر فکر می کنید زندگی شما غمگین هست باید گرفتگی هایش را باز کنید.

اولین عکس از جادوگر Alder Lake Wizard منتشر شد

کریم باوی | شنبه, ۲۶ مهر ۱۳۹۹، ۱۱:۴۸ ق.ظ | ۰ نظر


اولین تصویر از پردازنده Alder Lake منتشر شده در وب سایت Videocardz نشان می دهد که اینتل تغییرات اساسی در پردازنده دسک تاپ نسل 12 خود ایجاد کرده است که توسط سوکت و سیستم عامل جدید پشتیبانی می شود.

تاکنون اینتل تأیید کرده است که در سال 2021 دو خانواده جدید ایجاد خواهد کرد. ابتدا سوکت های LGA 1200 را مشاهده خواهیم کرد که در سه ماهه اول سال 2021 میزبان گروه Rocket Lake خواهند بود و سپس در نیمه دوم سال 2021 شاهد سوکت های LGA 1700 با گروه دوم Alder Lake خواهیم بود. این سری اول سری دوم ++ با تراشه های رومیزی 10 نانومتری SuperFin یا 10 نانومتری اینتل فناوری هستند.

مجموعه Alder Lake چیزی فراتر از فناوری ساخت است. ما اولین دسته از محصولات را در سیستم عامل دسکتاپ مشاهده خواهیم کرد ، این محصول از هسته کوچک (Atom) و بزرگ (Core) در یک بسته نرم افزاری استفاده می کند.

به نظر می رسد PCB مورد استفاده مربع نخواهد بود. تصویر ارسالی شکل مستطیل Old Lake را به وضوح نشان می دهد ، حتی اندازه دقیق آن 37.5 45 45.0 میلی متر است. از طرف دیگر ، پردازنده فعلی دارای شکل مربع 37.5 37 37.5 میلی متر است.

اندازه جدید به معنای Alder Lake است و همه پردازنده های آینده اینتل با سوکت های فعلی سازگار نیستند. به همین دلیل Alder Lake S به سوکت جدیدی به نام LGA 1700 احتیاج دارد.

البته ممکن است طراحی پشت پردازنده تغییر کند.ما 1700 تماس طلایی را با آرایه ای از خازن ها در وسط مشاهده می کنیم. البته سری Alder Lake (تراشه ها) باید بزرگتر از قبل باشد.البته ممکن است طراحی تراشه ای مشابه AMD داشته باشیم.


منبع
 

  • کریم باوی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی