گرفتگی های زندگی رو باز کن

اگر فکر می کنید زندگی شما غمگین هست باید گرفتگی هایش را باز کنید.

گرفتگی های زندگی رو باز کن

اگر فکر می کنید زندگی شما غمگین هست باید گرفتگی هایش را باز کنید.

از Ray Tracing for Fort Knight گرفته تا ابزارهای نرم افزاری جدید

کریم باوی | چهارشنبه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۹، ۱۱:۳۱ ق.ظ | ۰ نظر


کرونا برنامه های انویدیا را برای معرفی محصولات جدید مانند بسیاری از شرکت های بزرگ مختل کرد تا کمی بعد کارت گرافیک RTX 3000 انویدیا را ملاقات کند. اما امشب در مراسم این شرکت ، شاهد معرفی کارت های گرافیک نسل بعدی با مارک GeForce بودیم که در سه مدل رونمایی شدند.

گرافیک جدید انویدیا نسبت به سری 2000 که نزدیک به دو سال پیش راه اندازی شده پیشرفت چشمگیری داشته است. اما معرفی های انویدیا امشب محدود به محصولات سخت افزاری نبود. وقایع این نمایش در انویدیا به روش خاص خود عالی بود.

امروزه بازی ها در همه سیستم عامل ها به اوج محبوبیت خود رسیده اند ، به خصوص پس از شیوع ویروس کرونا و به ویژه در بخش بازی های رایانه ای ، شاهد رشد بی سابقه ای هستیم. اپیدمی ویروس کرونا به اکثر مردم فرصت بیشتری برای توجه به بازی های ویدیویی داده است.

به طور طبیعی ، تقاضا برای اجزای بازی در این دوره افزایش یافت و طبق معمول ، کارت های گرافیک اولویت اصلی برای ارتقا player بازیکنان بودند. اکنون با ورود نسل بعدی گرافیک انویدیا ، گیمرها گزینه بهتری برای تجربه نهایی بازی در پیش روی خود دارند.

رویدادهای Nvidia با معرفی فن آوری های جدید برنامه های رویدادها را برنامه ریزی می کنند

انویدیا موفق شده است عملکرد نسل جدید GPU GeForce 3000 و 1.9 برابر کارایی چیپ ست جدید خود را دو برابر کند. این نقاط عطف به لطف استفاده از معماری اختصاصی 8 نانومتری که با همکاری سامسونگ توسعه یافته است ، بدست آمد.

همانطور که انتظار می رفت ، کلیه کارتهای گرافیک جدید انویدیا با معماری Ampere ارائه می شوند که ابتدا به عنوان بخشی از سیستم سرور DGX A1000 معرفی و نسل دوم فناوری Ray Tracing معرفی شد.

پرچمدار جدید انویدیا در بخش گرافیک بازی ، RTX 3080 عملکرد بسیار بهتری نسبت به نسخه معمولی و حتی نسل قبلی RTX 2080 با همان قیمت ارائه می دهد.

منبع

 

  • کریم باوی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی