گرفتگی های زندگی رو باز کن

اگر فکر می کنید زندگی شما غمگین هست باید گرفتگی هایش را باز کنید.

گرفتگی های زندگی رو باز کن

اگر فکر می کنید زندگی شما غمگین هست باید گرفتگی هایش را باز کنید.

کیف مردانه لوازم جانبی داغ است

کریم باوی | سه شنبه, ۱۵ تیر ۱۴۰۰، ۰۶:۳۱ ب.ظ | ۰ نظر

این مینی کیف ها که روی شانه یا بدن متقاطع پوشیده شده اند ، در تابستان امسال مد هستند. انسان نمی تواند به تنهایی با کیسه حمل کالای Strand زندگی کند. ”گفت جاش پسکوویتز ، مدیر مد مردان برای Moda Operandi. و جیب زدن به تلفن های همراه ، کابل ها و AirPods به خصوص در تابستان شروع به کار می کند.


 
وارد کیف انسان ریزه اندام شوید ، اما آن را "لعنت" (یک بندبان از "کیف پول مرد") صدا نکنید. آقای پسکوویتز گفت: "این یک نسخه مد از کیف است که ایندیانا جونز زیر کت چرمی خود پوشید."
 
 
بالنسیاگا
این کیسه پیام رسان سایز کوچک که به اندازه کافی مناسب پاسپورت ، تلفن و کیف پول نازک است ، در حالی که از سالن فرودگاه عبور می کنید ، جیب شما را آزاد می کند.
 
سفید رنگ
اگر رنگ قرمز ماشین آتش نشانی به اندازه کافی روشن نباشد ، hypebeast ها از بند صنعتی که با آرم این برند تزئین شده است قدردانی می کنند.
 
موجی
ساخته شده از پلی استر با دوام ، این کیف پول مردانه ارزان قیمت دارای مارک صفر و سبک حداقل مانند همه محصولات Muji است.
 
استودیو آکنه
با چرم دوخته شده ، بند گره خورده و قلاب مغناطیسی ، این تقریباً به اندازه مینی کیف مرد است.
 
A.P.C.
این کیف بوم هیبریدی از یک کیف متقاطع و یک بسته فنی است ، دارای دو جیب زیپ است و می توان آن را روی لگن یا از طریق شانه پوشید.
 
بلو دوفو
این دستمال کاغذی و کیف اصلاح شده چرمی که توسط صنعتگران فرانسوی ساخته شده است ، بسته به روحیه شما می تواند روی شانه یا بدن قرار بگیرد.

  • کریم باوی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی